Serdar Kılıç ile Ok ve Yay Yapımı

Serdar Kılıç
18/09/2014 - 15:02

Doğada yaşayan canlıların ve insanların yaşam kültürünü araştıran ve bu kültürü gençlere aktaran Serdar Kılıç, okçulukta kullanılan ok ve yayların geleneksel yöntemle nasıl yapıldığını yaşanmış bir hikâyeyle zenginleştirerek anlatıyor.

Spor

Kış sporlarıyla ilgilenen sporcuların karşı karşıya kaldıkları zorlukların nasıl üstesinden geldiklerini, bilim ve teknolojinin kış sporlarını nasıl etkilediğini birlikte inceleyelim.

Spor

Bir grup bilim insanının yakın zamanlarda Amerikan Kimya Derneği’nin 254. toplantısında sunduğu araştırma sonuçlarına göre, insanların bağırsak florasındaki bir bakteri türü atletlerin performansını önemli ölçüde artırıyor.

Spor

Kalıtımın insanların fiziksel performansı üzerinde önemli etkileri olduğu biliniyor. Bugüne kadar yapılan araştırmalar 200’den fazla genin fiziksel performansla ilişkili olduğunu gösteriyor.

Spor

Olimpiyatlardaki rekorları ve madalyaları ile yakından tanıdığımız Michael Phelps’in onu diğer yüzücülerden ayıran bir özelliği var.

Spor

Isınma hareketleri kalbi ve dolaşım sistemini aşama aşama hızlandırarak vücudu fiziksel egzersize hazırlar. Isınma hareketleri sırasında...

Spor

İlk Olimpik Türk Pentatlet İlke Özyüksel ile sizler için keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.

Spor

İnsanlar “rahatsız, bunaltıcı, güzel görünmüyor, saçlarım dağılıyor” gibi nedenlerle kask takma konusunda isteksiz davranabiliyor.

Spor

Milli güreşçimiz, olimpiyat şampiyonu Taha Akgül ile Bilim Genç okurları için kısa bir söyleşi gerçekleştirdik.

Spor

Milli güreşçimiz Rıza Kayaalp ile Bilim Genç okurları için kısa bir söyleşi gerçekleştirdik.

Spor

Bilim Genç Kafe’nin yeni konuğu yayın kurulu üyemiz “Doğadaki İnsan” Serdar Kılıç.